Nastavnici Fakulteta zdravstvenih studija Sveučilišta u Mostaru, Vedrana Grbavac, doktorand, doc. dr. sc. Mladenka Naletilić i izv. prof. dr. sc. Josip Šimić objavili su znanstveni rad pod naslovom ” „Impact of short-term patient education intervention on the teaching skills of physical therapy students: a randomized controlled trial “ u utjecajnom časopisu iz područja biomedicinske edukacije – „BMC Medical Education“. Časopis pokriva teme – razvoja i evaluacije kurikuluma, učenje i podučavanje medicinskih vještina, profesionalizam i etiku u medicinskom obrazovanju, inovativne metode podučavanja, uključujući e-učenje i simulacije. Časopis je indeksiran u bazi Web of Science (Education & Educational research in SSCI) s faktorom utjecaja časopisa: 2,7 te 5-godišnjim faktorom utjecaja časopisa: 3,4.
Članak se bavi istraživanjem utjecaja specifične poduke na samopouzdanje i vještine studenata fizioterapije u edukaciji pacijenata. Fokus je na usporedbi učinkovitosti intervencijskog programa s tradicionalnim nastavnim pristupom, koristeći samoprocjenu i objektivne metode ocjenjivanja.
Ovaj uspjeh potvrđuje posvećenost strategiji podizanja kvalitete istraživačkog rada Fakulteta zdravstvenih studija Sveučilišta u Mostaru i doprinos znanosti u području zdravstvenih studija i edukacije studenata fizioterapije.
Članak je dostupan na sljedećem linku: